اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

رادوشویچ: باید استعلام بگیرم!

  • کد خبر: ۱۷۴۶۴۲
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
رادوشویچ: باید استعلام بگیرم!
بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس می‌گوید هنوز پولی به حسابش ننشسته است.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روز پیش موعد پرداخت قسط سوم پرداخت طلب رادوشویچ بود و درویش با کلی مکافات موفق شد مبلغ ۲۰۰ هزار یورو را به حساب گلر سابق پرسپولیس واریز کند. اتفاقی که اگر رخ نمی‌داد، پرسپولیس با جریمه دیرکرد ۲۰۰ هزار یورویی مواجه می‌شد. هر طور که بود این پول از طرف باشگاه پرسپولیس واریز شد، ولی به دلیل تعطیلی بانک‌ها در اروپا قرار بود امروز به حساب گلر کروات بنشیند. از همین رو برای پیگیری موضوع با رادو تماس گرفتیم. رادو در این باره گفت: فعلا در این لحظه نمی‌توانم چیزی بگویم، چون از وضعیت پرداخت پرسپولیس خبر ندارم. فعلا پولی به حسابم واریز نشده، ولی ممکن است این اتفاق در چند ساعت آینده رخ دهد.


باید از وکیلم که پیگیر ماجرا است، استعلام بگیرم تا ببینم پول به حسابم واریز شده یا خیر. پرسپولیس تا الان نهایت همکاری را با من انجام داد و مشکلی از بابت پرداختی‌های قبلی وجود نداشت. با این حال برای روشن شدن ماجرا باید از وکیلم بپرسم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->